پیگرینی: خرید استرلنیگ 139 میلیون هزنیه دارد

کمبود بازیکنان انگلیسی در ترکیب منچسترسیتی، این تیم را با انتقادات زیادی مواجه کرده است. در حال حاضر جیمز میلنر تنها انگلیسی سیتی است که در بازی‌های این تیم به میدان می‌رود. یکی از اهداف سیتی در نقل و انتقالات، استرلینگ بوده که به تازگی به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان انتخاب شد. با این حال، سرمربی شیلیایی عنوان کرد که خرید استرلینگ، 139 میلیون یورو برای سیتی هزینه خواهد داشت.

او گفت:" حضور بازیکنان انگلیسی مهم است ولی می‌توان آنها را خرید؟ شما درباره خرید بازیکنانی صحبت می‌کنید که باشگاه‌ها حاضر به فروش انها نیستند. مثلا برای خرید لوک شاو، باید 49 میلیون یورو هزینه کرد. نمی‌دانم وقتی کولاروف و کلیشی در تیم ما هستند، چنین هزینه هایی منطقی است یا نه. آیا استرلینگ را به خاطر دارید؟ شاید اگر با 139 میلیون یورو به لیورپول بروید بتوان او را خرید. اگر بازیکن انگلیسی در پست دیوید سیلوا بخواهم، چه کسی را می‌توانم بخرم؟ شاید وین رونی ولی دیگر چه کسی؟"

سرمربی سیتی سپس در تمجید از میلنر گفت:" پیدا کردن بازیکنی کامل تر از جیمز میلنر خیلی کار سختی خواهد بود. شاید خیلی از بازیکنان از لحاظ تکنیکی از او بهتر باشند، سریع تر باشند یا با توپ بهتر کار کنند ولی یک بازیکن به من نشان دهید که تمام توانایی های میلنر را به خوبی او داشته باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رحيم استرلينگ , ليورپول , مانوئل پيگريني (سرمربي) , منچستر سيتي ,

تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ا 13:16 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.